Friday 11 November 2011

......Menghitung hari.........

Hye uolls.....!! tiba-tiba la pulak ada kerajinan nk update blog ni...huhuhu yela entry pn tak banyak mane pun kan.........hari ni 11.11.2011 WooWw!! sure ramai gila yg amek date ni tuk langsungkan hari bahagia mereka. actually ni la date yg mula kedua-dua family suggestkan. tapi bila difikirkan semula sure catering....makandam....photographer dan seangkatan dengan mereka yg bersangkut paut dgn orang kahwin ni main harga kann................:-) mane yg boleh aku cut kos aku cut khikhikhi..bukan kedekut tapi beringat..yela bak kata orang tua, lepas kahwin lagi banyak nak pakai duit. aku x nak....


Hari ni pun kawan aku ada kahwin..tahniah ler kepada sahabat2 aku yg melangsungkan perkahwinan hari ni..hihihihi pejam celik pejam celik, tinggal seminggu je lagi turn aku. haishhhhh..!! biau betul kan......:-) (padahal dh x sabar..khikhikhi). Hari ni hari jumaat terakhir aku bergelar anak dara sebab jumaat depan status tu dh tukar dah :-) seminggu je lagi kan.....ada lagi hal yg settel, bak kata kawan aku, selagi tak sampai date tu selagi tu ada je yg x complete. yela biasa la mane2 pn bakal pengantin mesti nak yg terbaik walaupun majlis sederhana. macam tu la jugak dengan aku kan. Ya Allah Ya Tuhanku Engkau permudahkanlah segala urusan kami... 


Dup dap dup dap...!!! (sound effect bunyik jantung berdegup kencang lerr.....) :-)
So lepas ni aku ada tanggungjawab dan segalanya dalam hidup aku akan berubah. abah aku ckp aku kena pandai manage masa sendiri huhuhu..dah x boleh nak melekak baca paper balik kerja...dah kena siapkan makan minum suami....dah x lh main pesbuk malam2..dan macam2 lg lerrr......huhuhuhu i will try my best!! wish me good luck ok!! huhuhuhu go go chayokkk!!!! (bg semangat pd diri sendiri....huhuhu). minggu terakhir ni macam2 aku nak setelkan lg ni.haishhh..!! kalut la jugak dibuatnye ni....

12/11/2011 Sabtu : 
1) 10am - pergi mayfair
2) 1.30pm - attend my friend wedding
3) 3.00pm - pergi butik last fitting baju
4) 6.00pm - singgah kedai nak beli frem gambar saiz A4 lg 5

13/11/2011 Ahad : 
1) Nak beli cincin or gelang??
2) Tpoup lagi barang hantaran ada yg x cukup haishhh...
3) cari tudung nak match dgn baju nikah
4) nak shoping comforter + bantal bulu angsa :-)
5) etc.....

Haisshhh....Isnin sampai jumaat kerja, sabtu ahad pn macam ada kerja hehehehe...serupa tak cuti......Aku start cuti Khamis 17/11/2011, 18/11/2011 dan 20/11/2011 hehehehe okla tu kan..kalau nak cuti awal2 and lama2 pn nak wt pe........jumaat pagi tu sape nak temankan aku pergi pakai inai/lukis inai..??? haishh.....cik perantin mane lh drive...kn darah manis.....(tu la dulu masa orang kahwin aku asyik lukiskan inai orang, now aku kahwin x da pn sesape nak tawarkan diri lukiskn tuk aku kecuali yg aku upah...sadis betul kan??)

Kepada sesiapa yg membaca entry aku yg x seberapa ni doakanlah sesame ae agar majlis aku dpt berjalan dgn lancar dan semoga perkahwinan yg akan dibina ni kekal keakhir hayat...main......meh meh kita layan lagu kat bawah ni huhuhuhu...daaa diiii duuuu........



No comments:

Post a Comment