Friday 31 August 2012

Scan BABY..!! :)

Alhamdulillah......Selamat berbuka......

Puasa?? Hurmm....tahun ni start hari pertama puasa sampai la ni aku baru dpt 2 hari penuh puasa....bakinya semua separuh hari.....alhamlumlah dh penghujung kehamilan ni tunggu masa baby nk keluar. Bukan aku x nk penuhkn puasa, tapi....baby dia jd agresif bila2 lg dh dekat tengahari. makoiii dia punye tendang n gerak2 non stop. Bila aku mkn dia pn senyap....Xpe la insyaallah dh selamat lahir baby ni aku kn ganti puasa n bayar fidyah..insyaallah......Yela bukan saja2 xnk puasa kannn......Minggu ni je dh masuk minggu ke 39 uNi sia kandungan aku ni....

Ni aku nk shared sikit tentang result scan aku buat masa 35 minggu. huhuhu....Excited ni nk citerr...yela sebelum ni 2x scan x nampak je gender baby (baby kepit). Hari tu aku pergi la Klinik Hidayah kat Jasin Melaka nk scan 4D. Jiran aku ckp situ murah just RM60 je...kalau clinic lain kat melaka ni scan 4D RM80 keatas. Doktor ckp aku ni kira dh lambat scan sb baby dh besar (dh padat dlm tu n kepala baby dh kebawah). So dia x jamin result gambar yg cantik la. Doktor lelaki la katakn. Malu la juga awal2. tapi doktor tu ok bnyk bg nasihat. Asyik senyum je....Cakap dgn patient pn lembut je.....Rasa terharu bila tngok baby dgn jelas. Alahai...punye la baik baby ni tidur je masa doktor scan. Tiba2 doktor tunjukkan gender baby daku. Eh2...!! Baby girl la....huhuhuhu tepat juga andaian suami aku kan...Yela masa aku baru preggy dlm 4 bulan suami aku mimpi dpt baby girl n siap ada nama. So bila mimpi suami aku tu jd kenyataan automatik la nama dlm mimpi tu kami gunakan untuk anak kami ni...Namanya??Huhuhuhu rahsia la dulu...nt x suprise la pulak kn.....So ni la result scan tu............
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>


No comments:

Post a Comment