Sunday 23 October 2011

Pre Wedding Cik Tasha & En. Along...

Hallu..hallu..hallu....

Hye u olls........
Malam-malam camgini yg boring dan sejuk2 ni tiba2 mood nak update blog datang..huhuhu....
so, xda cerita lain nak dicerita kecuali cerita yang berkaitan "kahwin" huhuhu almaklumlah sedang menghitung hari....rupanya tinggal 3 minggu 5 hari je lg...(ceh wahh.....dh x sabar2 la tu) :-) 

Tuan tanah nak share dgn u olls tentang pre wedding 2 minggu lepas. hehehe.....dah macam omputeh la pulak nak pre wed kan...huhuhu tu pn ditaja kalau x sure aku xda nak buat...yela dah nak kahwin ni banyak nak guna duit....so kena la pandai saving khikhikhi......gambar pre wedding ni aku ingat nak frem kan dalam 2 or 3 saiz A4 then gantung ats kepala katil pengantin nanti..pastu ingat nak print buat guest book....huhuhu hopefully sempat la aku nak buat.....:-) nak seribu daya tak nak seribu dalih kannnn................

Tarikh : Lupe la.......(dalam 2 minggu lepas)
Tempat : Dataran Sejarah, Ayer Keroh Melaka jerrkkk........
Tema : Tak ada tema huhuhuhu
Photographer : 1) Sewanie Lavander (kawan aku a.k.a kakak angkat aku) khikhikhi
                       2) Encik Kucim hehehehe............(partner dia)

Dugaan betul nak merelisasikannya ni.....aku cakap macam tu sebab apa yang aku planning x semuanya menjadi. kiranya 50% je huhuhu......sebabnye:

1) Masa : Mula2 planning nak shoot dalam pukul 3pm macam tu tp lastminit Honey Bee aku ada kerja emergency yang tak dapat nak dielakkan, so pukul 5pm baru kitaorg shoot..........kesian My Honey Bee terpaksa rushing......terharunye aku....

2) Planning : start dari Mini Malaysia ----> Taman Seribu Bunga ----> Bandar Hilir (huhuhu dh la start lambat, lepas tu semua tempat yg dirancang tak dapat pergi haishh....dugaan betul.....:-) 

3) Tempat : Dalam planning, kita orang nak start shoot dekat Taman Mini Malaysia. Dah tiba sana rupanya ditutup sebab under renovation.....6 bulan lagi baru bukak..haishhhh...lain kali letak la signboard besau2 kat luar tu.........last2 shoot je la dekat Dataran Sejarah, Ayer Keroh huhuhu.....

4) Props : Black board (papan hijau lerr...) + cuppies + spanar + belon love2......akhirnya cuma dapat black board je huhuhu....berbaloi juga la sebab nak cari black board saiz ni aku pergi cari kat Tong Hup huhuhu.....ok la tu gak kan....:-)

Sedihnye, bila dh start lewat x dapat la nak shot banyak2.....so, my friends cakap bila2 free kita shoot lagi...tp sampai sekarang aku dgn Honey Bee aku x da masa free..hehehe xpe la sekurang2nye ada juga kan pic pre wedding  :-)

Anyway thnkz to my friends (photographer) yg sudi menaja pre wedding kami yerkkk....upahnyer dinner kat Asam Pedas Claypot Kota Laksamana hehehehe.........hehehe ni la sebahagian gambar pre wedding kami ;-)


Saya suka awak la awak.............


Awak suka saya tak awak........


Honey Bee :"saya suka awak"
Honey Mahu : "Saya pun suka awak"
Alo....alo...alo....malu nak cakap kunun...main tulis2 pn sweet  gak ;-)


Tak perlu kata apa-apa...huhuhuhu


Comelnye My Honey Bee :-)


Alamak..tak cukup lentok la pulak..hehehe

Love Love Love.....




We are getting married saja je nak bagitahu orang ramai..........;-)



I Love Her........
I Love Him....... ;-)


Sweet sangat gambar yang ni sebab ada bunga2 ape tah tu warna putuh tu....


Jelas sangat muka Honey Bee yang keletihan......
U see, rambut pun tak potong lagi...haishhh......


Sebenarnye aku tak tahu pun dorang snap time ni sebab
masa ni yang aku ingat aku dengan Honey Bee nak pergi beli air dekat Zoo..
alamak!!kain aku senteng sikit lerr..haishhh.......huhuhu


Sorang muka serius sorang buat muka nakal hehehe
Love u so muchh......


Hehehehe........cute nyer muka kitorang kann...;-)
Aku bersimpuh lagi tu.....perempuan melayu terakhir la katakan.....
Pujaan Malaya (cittt...perasan je aku ni kan...)


No comments:

Post a Comment