Saturday 2 April 2011

Bila CupCake itu duniaku.................

Holla....!!!!!!

Aku dan cupcake......
Fuhhhhhh......semalam seharian aku duduk ceruk dapur nak siapkan cupcake yg org order......sorang2 lak tu....aku ni jenis kalau buat keje x suka org kacau...rimas weii...nt lg lambat keje aku siap. nak dipanjangkan cerita aku ni minat buat2 cake or cupcake......nak kata time study dulu amek kulinari xda pn....huhuhu padahal amek business management...jauh menyimpang gila.....dh memang hobi aku....mula2 try2 je....xsangka menjadi..hihihi so alang2 ada skill better aku jadikan side income aku..dapat la tambah2 duit poket shopping aku kannn.............hihihihi alhamdulillah la permintaan sentiasa ada walaupun x beratus2 or riban2....tp mmg masyukkk...............banyak or sikit rezeki yg tuhan bagi kita kena bersyukur sb rezeki tu la yg berkat.....jangan merungut2 ok....xmo xmo xmo......

Ada gak org lelaki tanya asal lak cupcake ni mahal???asal lak cake biasa harga biasa2??so aku bg la jawapannya, semakin kecik dan semakin cantik decoration sesuatu cake tu harganya semakin mahal.yela benda2 kecik nak hias susah sikit..kena makan masa...kena teliti.....harga aku lak dorg ckp x semahal yg org ln jual...yela nk letak harga tinggi2 pn nt payah weii nak dpt customer nt......regular customer pn alhamdulillah dh ada.......mane la tau satu hari nt rezeki aku lebih boleh la aku bukak cafe..aku nk jual makanan tradisional yg jarang kita nampak org jual.....huhuhu idea dh ada dh tp terpaksa dirahsiakan atas sebab2 tertentu....(jangan ditanya kenapa dan mengapa) kuikuikui 
huhuhu tu jangkamasa panjang punya plan.......InsyaAllah....semoga rezeki aku dimurahkan olehNya...amin.............

Ni aku bg sekali korang tengok cupcake aku yg org order semalam tuk door gift org kahwin......nak upload gambar2 cupcake yg ln bnyk bebenor.......terima je la seadanya..huhuhuhu

Buat dgn penuh kasih sayang ni la hasilnya..hihihi



* Meh ler order cupcake dgn aku.......

  Kepuasan milikku bila ape yg aku nak menjadi




No comments:

Post a Comment